کابل؛‌ ششمین دور مسابقات پاورلیفتینگ شهر کابل با اشتراک ۹۰ ورزشکار آغاز گردید

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۲
کابل؛‌ ششمین دور مسابقات پاورلیفتینگ شهر کابل با اشتراک ۹۰ ورزشکار آغاز گردید

ششمین دور رقابت های پاورلیفتینگ شهر کابل تحت عنوان مسابقات خزانی از طرف فدراسیون ملی این رشته با همکاری ریاست عمومی کمیته المپیک، تربیت بدنی و ورزش کشور میان ۹۰ ورزشکار در سبک تک‌بنج پرس در جمنازیوم ورزشی زورخانه‌یی اداره ورزش کشور آغاز گردید.

در این پیکارها ورزشکاران از کلپ های مختلف شهر کابل در کتگوری های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای مدت دو روز با همدیگر رقابت خواهند نمود.

مراسم آغازین این مسابقات با حضور داشت حافظ احمد جان زدران معاون فنی و مسلکی ریاست عمومی کمیته المپیک، تربیت بدنی و ورزش کشور، هئیت رهبری فدراسیون ملی پاورلیفتینگ کشور، ورزشکاران و شماری از علاقمندان این رشته صورت گرفت.

هدف از برگزاری این رقابت ها شناسائی چهره های برتر در سبک تک‌بنج پرس و ارتقا سطح ظرفیت ورزشکاران این رشته عنوان گردیده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۷:۱۷
Background image

غور؛ رقابت های ریسمان کشی میان چهار تیم در ولسوالی تیوره برگزار شد

رقابت‌های ریسمان کشی میان چهار تیم از سوی مدیریت بازی‌های ملی و محلی در همکاری با آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت غور در ولسوالی تیوره برگزار شد.

در این‌ رقابت ها تیم های a,b,c,و d. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۷:۱۵
Background image

غور؛ رقابت‌های والیبال میان ۱۱ تیم در ولسوالی تیوره آغاز شد

رقابت‌های والیبال میان ۱۱ تیم به شکل حذفی از سوی نمایندگی فدراسیون ملی والیبال در همکاری با آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت غور در ولسوالی تیوره آغاز شد.

در نخستین دیدار این رقابت ها تیم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۶:۴
Background image

بادغیس؛ مسابقات فوتبال با اشتراک هشت تیم با قهرمانی تیم میهن گنبد به پایان رسید

رقابت های فوتبال تحت عنوان اتحاد وحدت از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان هشت تیم که از دو ماه قبل به اینسو در ولسوالی قادس این ولایت. . .

BACK TO NEWS