ننگرهار؛ په جلال اباد ښار کې د شپږو ولایتونو ترمنځ د واليبال سيالۍ پيل شوې

org2_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۵ - ۲۱:۴۵
ننگرهار؛ په جلال اباد ښار کې د شپږو ولایتونو ترمنځ د واليبال سيالۍ پيل شوې

د ننگرهار ولايت د بدني روزنې او سپورټ رياست اړوند د واليبال فدراسيون د استازولۍ له لوري د مرکز جلال اباد ښار په سراج العمارت بڼ کې د پياوړي لوبغاړي ارواښاد ذبیح الله حکمي په ياد د هېواد په کچه د شپږو ولایتونو ۱۶ لوبډلو ترمنځ د واليبال سيالۍ د گردي غوث لوبډلې په بريا پيل شوې.

په دغو سياليو کې د لغمان، کونړ، کابل، لوگر، کاپيسا او ننګرهار ولايتونو څخه لوبډلو گډون کړی دی، چې په لومړۍ لوبه کې گردي غوث لوبډلې سيالې غوچکو لوبډلې ته ۰/۲ ميدان په توپير ماتې ورکړه او بريا يې خپله کړه.

د يادونې وړ ده، چې دغه سيالۍ به يوه اوونۍ دوام وکړي.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۳:۳۵
Background image

مسابقات منتخبه پرورش اندام ولسوالی دلارام ولایت نیمروز برگزار گردید

اولین دور رقابت‌های منتخبه پرورش اندام از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت نیمروز میان بیست ورزشکار در ولسوالی دلارام ولایت نیمروز برای مدت یک روز. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۳:۲۹
Background image

مسابقات لیگ دسته الف فوتبال میان سیزده تیم در ولایت بادغیس آغاز گردید

رقابت‌های لیگ دسته الف فوتبال از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان ۱۳ تیم به صورت تنها رفت در مرکز این ولایت راه اندازی شد.

در نخستین. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۳:۲۶
Background image

مسابقات لیگ دسته الف فوتبال میان سیزده تیم در ولایت بادغیس آغاز گردید

رقابت‌های لیگ دسته الف فوتبال از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان ۱۳ تیم به صورت تنها رفت در مرکز این ولایت راه اندازی شد.

در نخستین. . .

BACK TO NEWS