کابل؛ تیم ۴ نفری وزنه برداری کمیته ملی پارالمپیک کشور جهت شرکت در مسابقات بینالمللی فضا دبی عازم امارات متحده عربی شدند
تیم ۴ نفری وزنه برداری کمیته ملی پارالمپیک کشور با همکاری ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش کشور جهت اشتراک در رقابت های بینالمللی فضا دبی، عازم کشور امارات متحده عربی شدند.
در این رقابت ها دو ورزشکار یک مربی و یک هیئت مربی از طرف افغانستان شرکت کردند، که برای مدت ۸ روز با میزبانی شهر دبی کشور امارات متحده برگزار خواهد شد.
مراسم خداحافظی این تیم با حضور داشت حافظ احمد جان زدران معاون فنی و مسلکی ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش کشور، داد محمد پاینده اختری رئیس اجراییه کمیته ملی المپیک، رهبری کمیته ملی پارالمپیک و ورزشکاران عازم صورت گرفت.
