پایان رقابتهای کرکت تیپ بال میان ۱۴ تیم در ولسوالی الیشنگ ولایت لغمان

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۷
پایان رقابتهای کرکت تیپ بال میان ۱۴ تیم در ولسوالی الیشنگ ولایت لغمان

نمایندگی فدراسیون تیپ بال در همکاری با آمریت ورزشی ولایت لغمان که رقابتهای این رشته را میان ۱۴ تیم در قریه سالاب ولسوالی الیشنگ برگزار نموده بود با قهرمانی تیم اسلام آباد به فرجام رسید.

در بازی فینال تیم های اسلام آباد و سرورخیل به مصاف هم رفتند که تیم اسلام آباد در ده اوور تعین شده با از دست دادن چهار بازیکن توانست ۱۴۴ دوش به تیم مقابل خود هدف تعین نماید و در مقابل تیم سرورخیل هدف تعین شده را با تفاوت ۲۴ دوش از دست داد.

هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد تفریح سالم و رشد ورزش تیپ بال در این ولسوالی بوده است و این مسابقات به مدت ۱۵ روز ادامه داشت که در اخیر برای مقام اول و دوم و همچنان ورزشکاران برتر کپ و تقدیر نامه که از سوی آمریت ورزشی در نظر گرفته شده بود توزیع گردید

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۵۹
Background image

دایکندی ؛ رقابت های پرتاب سنگ میان ۲۶ ورزشکار در ولسوالی گیتی برگزار شد

رقابت‌های پرتاب سنگ میان ۲۶ تن از سوی نماینده گی فدراسیون بازی‌های ملی و عنعنوی آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت دایکندی در مرکز ولسوالی گیتی برگزار شد.

در این‌ رقابت ها عبدلالله جان مقام. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۵
Background image

زابل؛ تیم تنگی قهرمان رقابت‌های جام عیدی کرکت تیپ بال شد

رقابت‌های کرکت تیپ بال تحت نام جام عیدی که از سوی آمریت ورزشی ولایت زابل در ولسوالی دایچوپان این بین هشت تیم برگزار شده بود، به قهرمانی تیم تنگی به پایان رسید.

بازی نهایی این رقابت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۳
Background image

کابل؛ مسابقات فدراسیون ملی تکواندوی ITF تحت عنوان بهترینان با اشتراک ۱۰ ورزشکار برگزار گردید

رقابت های فدراسیون ملی تکواندوی ITF تحت عنوان بهترینان از طرف فدراسیون این رشته با همکاری ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش کشور میان ۱۰ ورزشکار از ولایت های خوست، تخار، میدان وردگ، خوست و. . .

BACK TO NEWS