کابل؛ بازی بیست‌و سوم و بیست‌و چهارم فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور با پیروزی تیم های سرخ پوشان خافی و تیم خدیم اف سی به پایان رسید

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۴:۲۲
کابل؛ بازی بیست‌و سوم و بیست‌و چهارم فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور با پیروزی تیم های سرخ پوشان خافی و تیم خدیم اف سی به پایان رسید

در ادامه فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور بازی بیست‌و سوم و بیست‌و چهارم امروز میان تیم های سرخ پوشان خافی در مقابل جوانان واحدی و تیم های استقلال کابل در مقابل خدیم اف سی صورت گرفت.

که در نتیجه‌ی این رقابت ها بازی بیست‌و سوم با تفاوت ۰_۳ امتیاز با پیروزی تیم سرخ پوشان خافی، و بازی بیست‌و چهارم با تفاوت ۱_۲ امتیاز با پیروزی تیم خدیم اف سی به پایان رسید.

فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور از طرف فدراسیون ملی فوتبال با همکاری ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش کشور میان ۱۲ تیم از مرکز و ولایات که از چندی پیش در میدان سبز فدراسیون فوتبال آغاز گردیده، و قرار است برای مدت ۳۳ روز ادامه یابد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۶:۳۷
Background image

غزنی؛ تیم جوانان چوب بوسعید قهرمان مسابقات والیبال ولسوالی جاغوری شد

رقابت‌های والیبال بین ۸ تیم که از سوی نماینده گی فدراسیون والیبال آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت غزنی و با حمایت مالی اشرف فیاض‌زاده که هفته قبل در ولسوالی جاغوری برگزار شده بود با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۶:۳۵
Background image

دایکندی؛ مسابقات فوتبال با اشتراک ۱۱ تیم در ولسوالی شهرستان با قهرمانی تیم جوانان زردنی به پایان رسید

رقابت های فوتبال با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت دایکندی میان ۱۱ تیم در ولسوالی شهرستان، که از مدت دو هفته به اینسو ادامه داشت، با قهرمانی تیم جوانان زردنی به پایان رسید.

بازی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۵:۵۵
Background image

بادغیس؛ مسابقات پاورلیفتینگ با اشتراک ۳۰ ورزشکار برگزار گردید

رقابت های پاورلیفتینگ از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان ۳۰ ورزشکار برای مدت یک روز برگزار گردید.

هدف از برگزاری این مسابقات تشویق. . .

BACK TO NEWS