پایان رقابتهای کرکت تیپ بال میان ۱۸ تیم در ولسوالی چک میدان وردگ

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۱:۲۱
پایان رقابتهای کرکت تیپ بال میان ۱۸ تیم در ولسوالی چک میدان وردگ

رقابتهای کرکت تیپ بال در همکاری با آمریت ورزشی میدان وردگ میان ۱۸ تیم در قریه گوده ذولفقار ولسوالی چک برگزار شده بود با قهرمانی تیم کولالان به پایان رسید.

بازی فینال این مسابقات میان تیم های کولالان و ذولفقار برگزار شد که تیم کولالان در ده اوور تعین شده ۱۰۰ دوش به تیم مقابل هدف تعین نموده و در مقابل تیم ذولفقار هدف تعین شده را پوره نتوانسته و در ۶۶ دوش بازی را باختند.

هدف از برگزاری این مسابقات وحدت میان ورزشکاران بوده است که این مسابقات ۲۰ روز ادامه داشت ، در اخیر برای تیم های اول ، دوم و سوم کپ و برای بهترین ورزشکار تقدیر نامه و جوایز نقدی که در نظر گرفته شده بود توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۶:۳۷
Background image

غزنی؛ تیم جوانان چوب بوسعید قهرمان مسابقات والیبال ولسوالی جاغوری شد

رقابت‌های والیبال بین ۸ تیم که از سوی نماینده گی فدراسیون والیبال آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت غزنی و با حمایت مالی اشرف فیاض‌زاده که هفته قبل در ولسوالی جاغوری برگزار شده بود با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۶:۳۵
Background image

دایکندی؛ مسابقات فوتبال با اشتراک ۱۱ تیم در ولسوالی شهرستان با قهرمانی تیم جوانان زردنی به پایان رسید

رقابت های فوتبال با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت دایکندی میان ۱۱ تیم در ولسوالی شهرستان، که از مدت دو هفته به اینسو ادامه داشت، با قهرمانی تیم جوانان زردنی به پایان رسید.

بازی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۵:۵۵
Background image

بادغیس؛ مسابقات پاورلیفتینگ با اشتراک ۳۰ ورزشکار برگزار گردید

رقابت های پاورلیفتینگ از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان ۳۰ ورزشکار برای مدت یک روز برگزار گردید.

هدف از برگزاری این مسابقات تشویق. . .

BACK TO NEWS