کابل؛ تیم هشت نفری فدراسیون پهلوانی زورخانهی جهت شرکت در مسابقات بینلمللی این رشته عازم کشور ایران شدند
تیم هشت نفری فدراسیون ملی پهلوانی زورخانهی کشور با همکاری ریالست عمومی تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک کشور جهت شرکت در رقابت های بینلمللی این رشته که قرار است برای مدت پنج روز در شهر اصفهان کشور ایران برگزار گردد، عازم این کشور شدند.
مراسم خدا حافظی این تیم با حضور داشت مولوی داد محمد بریال عطایی رئیس دعوت و ارشاد ریاست عمومی تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک کشور، اتل مشوانی رئیس اطلاعات و اگاهی عامه این ریاست و تیم عازم صورت گرفت.
در این دیدار مولوی داد محمد بریال عطایی رئیس دعوت و ارشاد این ریاست برای ورزشکاران عازم ارزوی موفقیت در رقابت های پیشرو نموده و اینچنین افزود: ورزشکارن یک کشور نماینده ورزشی یک کشور در رویداد های بیرونی میباشد، بناُ شما ورزشکاران که در این مسابقات اشتراک میکنید موارد از جمله داشتن نیت نیک، داشتن تقوی، عبادت پروردگار و موضوعات را در مورد نماز مسافر برای ورزشکاران عازم ابلاغ نموده، و در حق شان دعای خیر نمود.
به این ترتیب اتل مشوانی رئیس اطلاعات و اگاهی عامه این ریاست نیز در مورد به وقت فرستادن گزارشات ورزشی برای مسئولین این ریاست صحبت نموده، و در باره همکاری های اداره ورزش برای ورزشکاران عازم اگاهی داد.
