بادغیس؛ مسابقات لیگ دسته الف فوتبال با اشتراک پانزده تیم به پایان رسید
رقابتهای لیگ دسته الف فوتبال از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان ۱۵ تیم که در چارچوب چهارده هفته آغاز گردیده بود، با قهرمانی تیم شاهین خاتمه یافت.
این لیگ که به شکل رفت دایر گردیده بود، در انجام آن از میان ورزشکاران اشتراک کننده تیم شاهین با کسب ۳۴ امتیاز مقام قهرمانی و تیم پیمان با بدست آوردن ۳۲ امتیاز به مقام نائب قهرمانی دست یافت.
هدف از برگزاری این مسابقات راهیابی تیم قهرمان به لیگ برتر فوتبال ولایت بادغیس عنوان گردیده است، که در پایان برای تیمهای برنده و ورزشکاران برتر جوایزی نیز اهداء گردید.
