نهمین دور رقابتهای گزینشی پانکریش امروز در کابل برگزار شد

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۲۴ - ۸:۴۱
نهمین دور رقابتهای گزینشی پانکریش امروز در کابل برگزار شد

نهمین دور رقابتهای گزینشی پانکریش امروز در کابل برگزار شد . در این رقابتها حدودا 250 ورزشکاراز ولایت های نیمروز ، کندهار ، پکتیا ، خوست ، کندز ، ننگرهار ، بغلان ، جوزجان ، فاریاب ، پروان ، کاپیسا ، تخار ، پنجشیر ، بامیان ، بلخ و کابل برای عضویت به تیم ملی بزرگ سالان این رشته باهم رقابت مینمایند . در مراسم افتتاحیه این رقابتها حمیدالله کبیر معاون فنی و مسلکی ، قاسم علی حمیدی معاون مالی و اداری هیت رهبری اداره ورزش و کمیته ملی المپیک حضورداشتند در ابتدا آقای کبیر در پهلوی این که از مدیریت و توانایی و ایجاد تیم ملی قوی و مسلکی برای کسب نتایج بهتر و قهرمانی های بیشتراز رقابتهای خارجی موثر و با ارزش دانست و اداره ورزش را مصمم برای خدمت به ورزشکاران دانسته تا باشد

نهمین دور رقابتهای گزینشی پانکریش امروز در کابل برگزار شد

ورزشکاران در میدان ورزشی پیروز و با دست پربه کشور برگردد. رقابتهای پانکریش در جمنازیوم 500 نفری ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش در رده سنی بزرگ سالان و در کتگوری وزنی 57 الی 105 کیلوگرام در دو بخش آگن و فول آگن به مدت هفت روز برگزار میگردد که در پایان این رقابتها 66 ورزشکار برتر برای عضویت تیم منتخب برگزیده میشوند .

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۷:۷
Background image

پکتیا؛ رقابت‌های والیبال جام اتحاد بین ۴۳ تیم در مرکز گردیز آغاز گردید

رقابت‌های والیبال تحت نام جام اتحاد از سوی نمایندگی فدراسیون والیبال ریاست تربیت بدنی و ورزش ولایت پکتیا بین ۴۳ تیم از ولایت‌های کابل، غزنی، لوگر، خوست، پکتیکا و پکتیا آغاز گردید.

اولی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۶:۵۰
Background image

کندز؛ اولین دوره مسابقات منتخبه فوتبال میان شش تیم با قهرمانی تیم سپین زر به پایان رسید

اولین دوره رقابت های منتخبه فوتبال با همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش ولایت کندز میان شش تیم، که از چهار روز به اینسو در ولسوالی قلعه ذال ادامه داشت، با قهرمانی تیم سپین زر به پایان رسید. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۶:۲۴
Background image

دایکندی؛ مسابقات محلی سنگ گیرک میان هشت تیم با قهرمانی تیم افتخار پالیج به پایان رسید

رقابت های محلی سنگ گیرک با همکاری امریت تربیت بدنی و ورزش ولایت دایکندی میان هشت تیم در ولسوالی شهرستان، که از چندی پیش اغاز گردیده بود، با قهرمانی تیم افتخار پالیج به پایان رسید.

بازی. . .

BACK TO NEWS