غلام علی ملک زاده به حیث رییس فدراسیون شطرنج برگزیده شد.

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۱ - ۴:۵۵
غلام علی ملک زاده به حیث رییس فدراسیون شطرنج برگزیده شد.

غلام علی ملک زاده به حیث رییس فدراسیون شطرنج برگزیده شد.
در انتخاباتیکه با حضور نماینده گان ۳۰ ولایت به شمول شهر کابل و نیز دو ورزشکار برتر در ریاست تربیت بدنی و ورزش برگزار شده بود برای به دست آوردن کرسی فدراسیون شطرنج اجمل منگل، غلام علی ملک‌زاده، شمس الحق درانی و میرویس بهاوی خود را نامزد کرده بودند.
در نهایت غلام علی ملک زاده با بدست آوردن بیشترین رای به حیث رییس فدراسیون شطرنج برای چهار سال انتخاب شد .
در این مجمع داکتر حفیظ الله ولی رحیمی رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و رییس منتخب کمیته ملی المپیک به حیث ناظر پروسه انتخابات را نظارت کرد .

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۴:۴۱
Background image

کابل؛ یازدهمین و دوازدهمین بازی فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور با پیروزی تیم خدیم اف سی و مساوی تیم های جوانان واحدی و تیم عدالت فراه به پایان رسید

در ادامه فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور در بازی یازدهم و دوازدهم این رقابت ها میان تیم های خدیم اف سی در مقابل تیم میوند اف سی و تیم های جوانان واحدی در مقابل تیم عدالت فراه صورت گرفت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۴:۳۷
Background image

سرپل؛ سمینار داوری و دانش افزایی با اشتراک ۳۵ داور به پایان رسید

سمینار داوری و دانش افزایی نمایندگی فدراسیون فوتبال ولایت سرپل با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش این ولایت برای ۳۵ داور از مرکز و ولسوالی های این ولایت به پایان رسید.

در این سمینار ها. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۴:۲۲
Background image

تیم محمد گل قهرمان رقابت های والیبال جام عیدی ولایت پکتیکا شد

نمایندگی فدراسیون والیبال در همکاری با آمریت ورزشی ولایت پکتیکا رقابتهای جام عیدی والیبال را میان ۱۲ تیم در قریه علی خیل ولسوالی ارگون برگزار نموده بود با قهرمانی تیم محمد گل به پایان. . .

BACK TO NEWS