دایکندی ؛رقابتهای دوش میان ۲۰ تن در ولسوالی پاتو برگزار شد
مسابقات دوش میان ۲۰ ورزشکار که از سوی نماینده گی فدراسیون اتلتیک آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت دایکندی به مدت یک روز در ولسوالی پاتو برگزار شده بود به پایان رسید.
در این رقابت ها سردار مقام اول، خاتمی مقام دوم و فرهاد مقام سوم را از آن خود نمودند.
هدف از برگزاری این رقابت ها رشد ورزش های اتلتیکی یاد شده بود.
و در پایان از سوی برگزار کننده گان به بازیکنان برنده جوایز در نظر گرفته شده اهدا شد.
