بلخ؛ مسابقات فوتسال زون شمال با اشتراک پنج تیم با قهرمانی تیم یاران نور به پایان رسید

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۵:۴۱
بلخ؛ مسابقات فوتسال زون شمال با اشتراک پنج تیم با قهرمانی تیم یاران نور به پایان رسید

رقابت های فوتسال زون شمال از طرف نمایندگی فدراسیون فوتبال ولایت بلخ و با همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش این ولایت میان پنج تیم از پنج ولایت با قهرمانی تیم یاران نور از ولایت بلخ به پایان رسید.

در این مسابقات تیم های شهباز از ولایت سرپل، تیم تیموریان از ولایت فاریاب، تیم اعظم نظری از ولایت جوزجان، تیم خورشید از ولایت سمنگان و تیم یاران نور از ولایت بلخ برای راه‌یابی به لیگ برتر فوتسال کابل با همدیگر رقابت کردند.

بازی فاینل این رقابت ها میان تیم یاران نور و تیم اعظم نظری صورت گرفت، که در نتیجه تیم یاران نور با امتیاز ۴_۶ توانست قهرمانی این دور از مسابقات را از آن خود نماید.

در این مسابقات کریم از تیم اعظم نظری بهترین دروازه‌بان، قاری حسین از تیم تیموریان آقای گول و دوستم احمدی از تیم یاران نور بهترین بازیکن شناخته شدند.

هدف از برگزاری این مسابقات شناسائی تیم برتر برای مسابقات لیگ برتر فوتسال کابل عنوان گردیده است، و در اخیر برای داوران، مسئولین برگزاری مسابقات، ورزشکاران برتر و تیم برنده جوایزی همچون جام و تقدیر نامه اعداء گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۱:۶
Background image

نورستان ؛ ورزش های محلی در قریه پشکی مرکز این‌ ولایت برگزار شد

ورزش های محلی در رشته‌های نشانه زنی ،پرتاب سنگ و دوش با اشتراک ۱۲ تن در هر رشته از سوی نماینده گی فدراسیون اتلتیک و بازی‌های ملی و عنعنوی آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت نورستان در قریه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۰:۴۱
Background image

غزنی؛ تیم نوید آبخو قهرمان مسابقات والیبال ولسوالی جاغوری شد

رقابت‌های والیبال بین ۱۴ تیم که از سوی نماینده گی فدراسیون والیبال آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت غزنی که دو هفته پیش در میدان ورزشی ولسوالی جاغوری آغاز شده بود به قهرمانی تیم نوید آبخو. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۰:۳۷
Background image

ننگرهار؛ تیم هزارناو سوپر ستار قهرمان رقابت‌های کرکت تیپ بال تحت نام اتحاد و همدلی شد

رقابت‌های کرکت تیپ بال تحت نام جام اتحادو همدلی که از سوی ریاست ترتبیت بدنی و ورزش ولایت ننگرهار در ساحه‌ی هزارناو ولسوالی مومند دره بین ۲۵ تیم برگزار شده بود به قهرمانی تیم هزارناو. . .

BACK TO NEWS