برگزاری رقابتهای مشت زنی تحت نام جام شهید حمیدالله حمید امروز در کابل برگزار گردید

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۲۴ - ۷:۴۲
برگزاری رقابتهای مشت تحت نام جام شهید حمیدالله حمید امروز در کابل برگزار گردید

برگزاری رقابتهای مشت زنی تحت نام جام شهید حمیدالله حمید امروز در کابل برگزار گردید این رقابتها با اشتراک بیشتر از 100 ورزشکار از 24 کلپهای مرکز در ذال ورزشی فدراسیون مشت زنی دایر گردیداست. ورزشکاران شرکت کننده در کتگوری سنی جوانان و بزرگسالان و در کتگوری وزنی ( 48 الی 91 ) کیلو گرام شرکت دارند و برای سه روز باهم رقابت نموده بر بنیاد معلومات فدراسیون مشت زنی در ختم این رقابتها برای مقام اول ، دوم و سوم تقدیر نامه و مدال در نظر گرفته شده است .

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۴:۳۷
Background image

قرعه کشی فصل سوم لیگ قهرمانان افغانستان

مراسم قرعه کشی فصل سوم لیگ قهرمانان افغانستان با حضور داشت مولوی احمد الله وثیق رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش ، محمد یوسف کارگر رییس فدراسیون فوتبال ، حافظ احمد جان زدران معاون فنی و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۴:۱۷
Background image

تخار: تیم ولسوالی ینگی قلعه قهرمان مسابقات جام عیدی جودو گردید

رقابت های جودو تحت نام جام عیدی میان ۴ ولسوالی ماورای کوکچه با اشتراک ۱۰۰ ورزشکار به میزبانی ولسوالی ینگی قلعه برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید و تیم های خواجه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۱:۵۹
Background image

رقابتهای بزکشی میان ۵۰ پهلوان در پلخمری مرکز ولایت بغلان برگزار شد

نمایندگی فدراسیون بزکشی در همکاری با آمریت ورزشی ولایت بغلان و با حمایت مالی ذبیح الله حسین خیل رقابتهای این رشته را میان ۵۰ پهلوان در قریه کندک آبیاری ولسوالی پلخمری این ولایت برگزار. . .

BACK TO NEWS