بامیان؛ مسابقات والیبال با اشتراک ۱۶ تیم در مرکز آغاز گردید
رقابت های والیبال تحت عنوان جام صلح و همدلی از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بامیان میان ۱۶ تیم در مرکز این ولایت برای مدت بیست روز آغاز گردید.
بازی نخست این مسابقات میان تیم های استدیوم و تیم عقابان ملا غلام صورت گرفت، که در نتیجه تیم عقابان ملا غلام با تفاوت ۰_۳ امتیاز تیم حریف را شکست داده و پیروزی را از آن خود نمود.
هدف از برگزاری این رقابت ها ایجاد وحدت و همبستگی میان جوانان ورزشکار عنوان گردیده است.
