بامیان؛ برگزاری مسابقات بهاری دوش در مرکز

org2_admin
چهارشنبه ۱۴۰۵/۲/۳۰ - ۲۳:۵۶
بامیان؛ برگزاری مسابقات بهاری دوش در مرکز

رقابت های بهاری دوش با اشتراک ۵۰ تن از سوی نمایندگی فدراسیون اتلتیک در همکاری با آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بامیان، در مرکز برگزار شد.

در این رقابت هاشم اسلمی، میرآغا محبی و رحمت الله صوفی زاده به ترتیب مقام ها را از آن خود کردند.

این رقابت ها به هدف رشد فرهنگ دوش و شناسایی استعداد ها، در مدت یک روز برگزار شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۳:۳۵
Background image

مسابقات منتخبه پرورش اندام ولسوالی دلارام ولایت نیمروز برگزار گردید

اولین دور رقابت‌های منتخبه پرورش اندام از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت نیمروز میان بیست ورزشکار در ولسوالی دلارام ولایت نیمروز برای مدت یک روز. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۳:۲۹
Background image

مسابقات لیگ دسته الف فوتبال میان سیزده تیم در ولایت بادغیس آغاز گردید

رقابت‌های لیگ دسته الف فوتبال از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان ۱۳ تیم به صورت تنها رفت در مرکز این ولایت راه اندازی شد.

در نخستین. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۳:۲۶
Background image

مسابقات لیگ دسته الف فوتبال میان سیزده تیم در ولایت بادغیس آغاز گردید

رقابت‌های لیگ دسته الف فوتبال از طرف نمایندگی فدراسیون این رشته با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت بادغیس میان ۱۳ تیم به صورت تنها رفت در مرکز این ولایت راه اندازی شد.

در نخستین. . .

BACK TO NEWS