کابل؛ مراسم تقدیر و تشویق برای اشتراک کننده‌گان ششمین دور ورکشاپ داوری بسکتبال صورت گرفت

org2_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۷:۵۴
کابل؛ مراسم تقدیر و تشویق برای اشتراک کننده‌گان ششمین دور ورکشاپ داوری بسکتبال صورت گرفت

اشتراک کننده‌گان ششمین دوره ورکشاپ آموزش داوری ورزش بسکتبال بعد از پایان این ورکشاپ مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته، و توسط فدراسیون ملی این رشته برای هر یک آنها سرتیفکت داوری اهداء گردید.

مراسم تقدیر این داوران با حضور داشت حافظ احمد جان زدران معاون فنی و مسلکی ریاست تربیت بدنی و ورزش کشور، هئیت رهبری فدراسیون ملی بسکتبال و اشتراک کننده‌گان این ورکشاپ صورت گرفت.

که اهداء سرتیفکت اشتراک کننده‌گان توسط حافظ احمد جان زدران معاون فنی و مسلکی این ریاست و اعضای فدراسیون بسکتبال صورت گرفت.

ششمین دوره کارگاه آموزش داوری فدراسیون ملی بسکتبال با همکاری ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش کشور برای ۳۰ داور از مرکز و ولایات برای مدت دو روز در جمنازیوم ۵۰۰ نفری این ریاست برگزار گردید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۰:۵۷
Background image

پروان ؛ رقابت‌های ریسمان کشی میان چهار تیم در مرکز این ولایت برگزار شد

رقابت‌های ریسمان کشی میان چهار تیم با اشتراک ۴۰ تن ورزشکار از سوی نماینده گی فدراسیون بازی‌های ملی و عنعنوی آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت پروان در میدان ورزشی شهر چاریکار برگزار شد.

در. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۰:۴۰
Background image

سرپل؛ مسابقات فوتبال زیر سن دوازده سال میان شش تیم با قهرمانی تیم طلوع به پایان رسید

رقابت های فوتبال زیر سن دوازده سال از طرف نمایندگی فدراسیون فوتبال با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت سرپل میان شش تیم در مرکز این ولایت که از یک هفته به اینسو ادامه داشت، با. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۰:۵
Background image

پنجشیر ؛ رقابت‌های پرتاب سنگ میان ۲۵ تن ورزشکار در ولسوالی عنابه برگزار شد

رقابت‌های پرتاب سنگ میان ۲۵ تن ورزشکار از سوی نماینده گی فدراسیون بازی‌های ملی و عنعنوی آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت پنجشیر در ولسوالی عنابه برگزار شده بود به پایان رسید.

این رقابت ها. . .

BACK TO NEWS