پروان؛ مسابقات فوتسال با اشتراک شش تیم با قهرمانی تیم اتحاد جبل السراج به پایان رسید

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۹:۱۷
پروان؛ مسابقات فوتسال با اشتراک شش تیم با قهرمانی تیم اتحاد جبل السراج به پایان رسید

رقابت های فوتسال تحت عنوان جام رمضانی از طرف نمایندگی فدراسیون فوتبال ولایت پروان و با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش این ولایت میان شش تیم، که از ۱۵ روز به اینسو ادامه داشت، با قهرمانی تیم اتحاد جبل السراج به پایان رسید.

بازی فاینل این مسابقات میان تیم اتحاد جبل السراج و تیم امید های فردا صورت گرفت، که در نتیجه ۲_۴ با قهرمانی تیم اتحاد جبل السراج و نائب قهرمانی تیم امید های فردا به پایان رسید.

هدف از برگزاری این مسابقات رشد ورزش میان جوانان عنوان گردیده است، و در اخیر از طرف آمریت تربیت بدنی این ولایت برای تیم های برنده جوایزی همچون کپ و مدال اهداء گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۴:۴۹
Background image

کابل؛ در ادامه مسابقات فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور تیم های موج ساحل و تیم سرخ پوشان پیروزی را از آن خود نمودند

در ادامه رقابت های فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال کشور، امروز بازی پانزدهم و شانزدهم این رقابت ها میان تیم های موج ساحل در مقابل سرسبز یاشلر و تیم سرخ پوشان در مقابل تیم میوند اف سی صورت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۱:۶
Background image

نورستان ؛ ورزش های محلی در قریه پشکی مرکز این‌ ولایت برگزار شد

ورزش های محلی در رشته‌های نشانه زنی ،پرتاب سنگ و دوش با اشتراک ۱۲ تن در هر رشته از سوی نماینده گی فدراسیون اتلتیک و بازی‌های ملی و عنعنوی آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت نورستان در قریه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۰:۴۱
Background image

غزنی؛ تیم نوید آبخو قهرمان مسابقات والیبال ولسوالی جاغوری شد

رقابت‌های والیبال بین ۱۴ تیم که از سوی نماینده گی فدراسیون والیبال آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت غزنی که دو هفته پیش در میدان ورزشی ولسوالی جاغوری آغاز شده بود به قهرمانی تیم نوید آبخو. . .

BACK TO NEWS