رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش از ورزشکاران بایسکیل رانی را تقدیر کرد.

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۴۰۰/۷/۲۶ - ۷:۴۱
رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش از ورزشکاران بایسکیل رانی را تقدیر کرد

.رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش از ورزشکاران بایسکیل رانی را تقدیر کرد

انجنیر نظر محمد مطمئن سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش پیش از چاشت امروز ورزشکاران بایسکیل رانی را مورد تقدیر قرار داد.

تیم شش نفری بایسکیل سواران کشور با طی نمودن مسیر های فراه ، هلمند ، نیمروز ، غزنی ، زابل ، وردک ، قندهار و کابل که بیش از 1000 کیلومتربه کابل رسیدن و مورد تشویق قرار گرفت، هیت رهبری ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدید گویی ورزشکاران بایسکیل رانی به خانه خودشان در مرگز گفت راه اندازی همچو برنامه های ورزشی در تحول سیاسی خیلی موثر است، اینکار شما جنبه تشویقی برای دیگر ورزشکاران دارد و این اقدام شما همه ما را خوشحال ساخت ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش از هیچ گونه امکانات در عرصه رشد ورزش دریغ نخواهد کرد.

.ورزشکاران رکاب زن با اظهار خشنودی از طی نمودن این مسیر با پیام صلح ، آبادی و همدیگر پذیری ملت افغان به کابل رسیدند فیضی یکتن از ورزشکارشرکت کننده میگوید خیلی خرسند هستم که سالها در انتظار همچو روزی بودم که مسیر هرات کابل را رکاب بزنم و خوشبختانه طی نمودم و هیچ گونه مشکل از لحاظ امنیتی روبرو نشدیم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۴:۳۷
Background image

سرپل؛ سمینار داوری و دانش افزایی با اشتراک ۳۵ داور به پایان رسید

سمینار داوری و دانش افزایی نمایندگی فدراسیون فوتبال ولایت سرپل با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش این ولایت برای ۳۵ داور از مرکز و ولسوالی های این ولایت به پایان رسید.

در این سمینار ها. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۴:۲۲
Background image

تیم محمد گل قهرمان رقابت های والیبال جام عیدی ولایت پکتیکا شد

نمایندگی فدراسیون والیبال در همکاری با آمریت ورزشی ولایت پکتیکا رقابتهای جام عیدی والیبال را میان ۱۲ تیم در قریه علی خیل ولسوالی ارگون برگزار نموده بود با قهرمانی تیم محمد گل به پایان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۴:۱۵
Background image

کندز؛ مسابقات آزاد پهلوانی میان ۱۴۰ پهلوان در ولسوالی خان آباد برگزار گردید

رقابت های آزاد پهلوانی میان ۱۴۰ پهلوان در وزنه های مختلف از سوی نماینده گی فدراسیون کورش ریاست تربیت بدنی و ورزش ولایت کندز در منطقه‌ای صندوق سای ولسوالی خان آباد برگزار شد.

هدف از. . .

BACK TO NEWS