بودیجه ورزش، برای ورزشکاران به مصرف میرسد. این مطلب را داکتر حفیظ الله ولی رحیمی رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک در محفل تقدیر از ورزشکاران مدال آور بیان نمود.

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۸/۵/۱۴ - ۴:۳۵
ودیجه ورزش، برای ورزشکاران به مصرف میرسد. این مطلب را داکتر حفیظ الله ولی رحیمی رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک در محفل تقدیر از ورزشکاران مدال آور بیان نمود.

بودیجه ورزش، برای ورزشکاران به مصرف میرسد.
این مطلب را داکتر حفیظ الله ولی رحیمی رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک در محفل تقدیر از ورزشکاران مدال آور بیان نمود.
این محفل که پیش از چاشت امروز یکشنبه 13 اسد در سالون کنفرانسهای کمیته ملی المپیک برگزار گردید، ورزشکاران مدال آور رشته های تکواندو، پرورش اندام، موی تای، جوجیتسو، فوتبال، پاراالمپیک و مشت زنی از طرف کمیته ملی المپیک مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.
در آغاز این محفل مسؤلان رشته های فوق گزارش سفر و نتایج دستآوردهای شان را ارایه نموده از حمایت ریاست تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک نیز به نیکی یاد آوری نمودند.
سپس رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک در صحبتی گفت:
در پرتو ریفرم و اصلاحاتی که از یک سال قبل در ورزش کشور آغاز شده نتایج مثبت بدست آمده است که ما امروز ثمره آن را با کسب مدال ها توسط ورزشکاران به چشم سر مشاهده می کنیم. از سوی دیگر، رهبری فدراسیون ها با صداقت و دسپلین پذیری در صدد معیاری شدن و قانونمند شدن ورزش حرکت کرده و در این

ودیجه ورزش، برای ورزشکاران به مصرف میرسد. این مطلب را داکتر حفیظ الله ولی رحیمی رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک در محفل تقدیر از ورزشکاران مدال آور بیان نمود.

راه به پیش میروند.
وی در مورد ارتقای ظرفیت در فدراسیون ها نیز صحبت نمود و اظهار داشت که برای کادر سازی نیازجدی وجود دارد و در این راستا هرآنچه لازم باشد انجام می پذیرد تا رشته های ورزشی از نگاه فنی و کادری متکی به خود شوند.
رییس کمیته ملی المپیک از برخی مشکلات در برخی از فدراسیون ها نیز یاد آوری نموده اما گفت با وجودی که رهبری برخی از فدراسیون ها در حالت تعلیق قرار دارند اما فعالیتهای ورزشکاران ادامه دارد و نتایج قناعت بخش هم داشته اند.
وی برای ورزشکاران حاضر در تالار اطمینان داده گفت: با وجودی که برای تزیید بودجه ورزش در سال آینده تماس ها با مقامات دولت جریان دارد، خاطر نشان می سازم که بودجه ورزش برای ورزشکاران به مصرف میرسد، در پهلوی آن از فدراسیون ها خواست تا به خاطر خود کفایی بنیه اقتصادی شان، از سیاست مصرفی به سیاست عواید آفرینی گام بردارند. 
همچنان در پایان این برنامه لوح سپاس برخی از ورزشکاران، استادان و پیش کسوتان ورزش که از سوی اتحادیه ورزشکاران مقیم کانادا ارسال شده بود، توسط رییس کمیته ملی المپیک توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۶:۱۴
Background image

جوزجان؛ مسابقات فوتسال با اشتراک ۲۰ تیم در مرکز آغاز گردید

رقابت های فوتسال تحت عنوان جام رمضانی با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت جوزجان میان ۲۰ تیم از مرکز و ولسوالی های پنج‌گانه آقچه در مرکز این ولایت برای مدت ۱۸ روز آغاز گردید.

بازی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۵:۲۳
Background image

تیم ملی فوتسال در رقابت‌های چهارجانبه (NSDF) فوتسال د برابر همتای تایلندی خود ۳ در مقابل ۲ شکست خورد

همزمان با پیروزی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر استرالیا در مسابقات بین‌المللی چهارجانبه، ملی پوشان افغانستان در بازی نهایی امروز به مصاف تیم تایلند رفتند.

تیم ملی فوتسال افغانستان. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۸:۱۹
Background image

غزنی؛ مسابقات والیبال با اشتراک ۱۲ تیم در ولسوالی خواجه عمری آغاز گردید

رقابت های والیبال تحت عنوان جام رمضانی با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت غزنی میان ۱۲ تیم از قریه های ولسوالی خواجه عمری برای مدت ۲۰ روز آغاز گردید.

بازی نخست این مسابقات میان. . .

BACK TO NEWS