کابل؛ تیم ۱۹ نفری فدراسیون ملی والیبال جهت شرکت در مسابقات مرکز آسیا عازم پاکستان شدند

org2_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۷:۵۱
کابل؛ تیم ۱۹ نفری فدراسیون ملی والیبال جهت شرکت در مسابقات مرکز آسیا عازم پاکستان شدند

تیم ۱۹ نفری فدراسیون ملی والیبال کشور با همکاری ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش کشور جهت شرکت در رقابت های مرکز آسیا عازم شهر اسلام آباد کشور پاکستان شدند.

مسابقات مرکز آسیا میان کشور های آسیای از جمله افغانستان، ایران، قرغیزستان، ترکمنستان، سریلانکا و پاکستان که از تاریخ ۲۱ ثور آغاز گردیده الی ۲۷ ثور ادامه خواهد داشت.

مراسم خداحافظی این تیم با حضور داشت حافظ احمد جان زدران معاون فنی و مسلکی ریاست تربیت بدنی و ورزش کشور، هئیت رهبری فدراسیون ملی والیبال و ورزشکاران عازم صورت گرفت.

در این مراسم حافظ احمد جان زدران معاون فنی و مسلکی این ریاست برای ورزشکاران عازم هدایت های لازم را ارائه نموده، و در حق شان دعای خیر نمود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۰:۵۷
Background image

پروان ؛ رقابت‌های ریسمان کشی میان چهار تیم در مرکز این ولایت برگزار شد

رقابت‌های ریسمان کشی میان چهار تیم با اشتراک ۴۰ تن ورزشکار از سوی نماینده گی فدراسیون بازی‌های ملی و عنعنوی آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت پروان در میدان ورزشی شهر چاریکار برگزار شد.

در. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۰:۴۰
Background image

سرپل؛ مسابقات فوتبال زیر سن دوازده سال میان شش تیم با قهرمانی تیم طلوع به پایان رسید

رقابت های فوتبال زیر سن دوازده سال از طرف نمایندگی فدراسیون فوتبال با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت سرپل میان شش تیم در مرکز این ولایت که از یک هفته به اینسو ادامه داشت، با. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۰:۵
Background image

پنجشیر ؛ رقابت‌های پرتاب سنگ میان ۲۵ تن ورزشکار در ولسوالی عنابه برگزار شد

رقابت‌های پرتاب سنگ میان ۲۵ تن ورزشکار از سوی نماینده گی فدراسیون بازی‌های ملی و عنعنوی آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت پنجشیر در ولسوالی عنابه برگزار شده بود به پایان رسید.

این رقابت ها. . .

BACK TO NEWS